Array ( [type] => 8192 [message] => mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead [file] => /home/blogir/public_html/blog/tag.php [line] => 43 ) لوله و اتصالات

فروشگاه لوله و اتصالات امجدي- امجدپايپ

1399/5/28 
۱۱
amjadpipe

انواع لوله و اتصالات تك لايه (لوله هاي پليمري يا لوله سفيد)

نزديك به ربع قرن است كه لوله هاي پليمري (لوله سفيد ) به بازار مصرف جهان معرفي شده اند. اين لوله ها توانسته اند در برابر فشار و حرارت مقاومت كرده و جايگزين واقعي لوله هاي ديگر اعم از گالوانيزه، فولادي و مسي شوند.
با توجه به تحقيقات به عمل آمده لوله هاي پليمري از جنس پروپيلن راندوم كوپليمر در مقايسه با ساير پليمرها واكنش بهتري در مقابل فشار، دما، خورندگي، انحلال و غيره از خود نشان داده است و براي آب سرد و گرم و داغ بهداشتي مناسب است.
لوله و اتصالات تك لايه بهداشتي با استفاده از بهترين مواد اوليه و با بالاترين استاندارهاي كيفي توليد شده و در طول اين مدت با بررسي و اصلاح مداوم فرآيند هاي توليد همواره بر كيفيت محصول نهايي افزوده شده است تا به امروز كه يزد لوله به عنوان يكي از با ثبات ترين و با كيفيت ترين محصولات موجود در بازار شناخته مي شود.

فروشگاه لوله و اتصالات امجدي (امجدشاپ) نماينده برندهاي معتبر و برتر محصولات لوله و اتصالات تك لايه ايران .فروشنده عمده و جزيي محصولات لوله و اتصالات تك لايه به قيمت كارخانه .جهت اطلاع از قيمت ها به بخش ليست قيمت مراجعه نماييد.

 https://www.amjadpipe.com/product-category/%d8%aa%da%a9-%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%87/  

لوله و اتصالات پنج لايه

مي توان لوله و اتصالات پنج لايه را از به روزترين محصولات در لوله كشي به حساب آورد.لوله و اتصالات پنج لايه به راحتي اجرا و نصب شده و بدون شكستن خم مي شوند . لوله پنج لايه از تركيب دو لايه پلي اتيلن، دو لايه چسب و يك لايه مياني آلومينيوم ساخته مي شوند. تركيب شيميايي پلي اتيلن و لايه فلزي به كار رفته باعث قابليت هاي مناسب اين لوله ها مانند تحمل دما و فشار بالا مي شود و مي توان گفت اين لوله ها ويژگي ها و مزاياي لوله هاي پلاستيكي و فلزي را با هم دارند. لوله و اتصالات پنج لايه كاربرد زيادي در سيستم لوله كشي آب آشاميدني، سيستم گرمايشي مانند گرمايش از كف و لوله كشي رادياتور و فن كويل ها دارند.

امجدپايپ  لوله و اتصالات پنج لايه پليمري را در دسته بندي هاي لوله پنج لايه در سايز 16 تا 110 ميلي متر و اتصالات پرسي، كوپلي و دنده اي در سايزهاي 16 تا 63 ميلي متر و در برندهاي سوپرپايپ،نيوپايپ،آرسين پايپ،بيست بسپار،نيك بسپار،بهتراشان،ايزوپايپ،ايزيپايپ،پايپكس،وحيد و آذران به مشتريان پيشنهاد مي دهد.

https://www.amjadpipe.com/product-category/%d9%be%d9%86%d8%ac-%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%87/  

 لوله و اتصالات پوش فيت


پوش فيت يك مدل لوله كشي فاضلاب ساختماني است كه يك طرف از لوله ها و اتصالات ،داراي سوكت مي باشد و در آن يك حلقه آب بندي جاي دارد و مي توان طرف ديگر لوله و ا تصالات كه داراي سوكت نيست را به راحتي و با اندكي فشار به درون سوكت لوله و يا اتصال بعدي وارد نمود. با توجه به مدل اتصال قطعات به يكديگر اين سيستم ،پوش فيت (Push Fit) ناميده شده است.

فروشگاه لوله و اتصالات امجدپايپ نماينده برندهاي معتبر و برتر لوله و اتصالات پوش فيت ايران .فروشنده عمده و جزيي محصولات پوش فيت به قيمت كارخانه . امجدپايپ نمايندگي پلي ران ،نيوفلكس،سوپردرين،وحيد،يزدبسپار و نيك بسپار مي باشد.جهت اطلاع از قيمت ها به بخش ليست قيمت مراجعه نماييد.

 https://www.amjadpipe.com/product-category/%d9%be%d9%88%d8%b4-%d9%81%db%8c%d8%aa/  

فروش لوله و اتصالات پليكا


لوله پليكا ( پوليكا ) در واقع همان لوله U-PVC است كه اولين توليد كننده اين نوع لوله پليكا نام داشت و به به همين نام در ايران شناخته شد و عامه مردم نام پليكا را براي لوله‌هاي UPVC خاكستري رنگ انتخاب كردند و نام پليكا بر روي اين جنس لوله ماند.
لوله پليكا تمامي خواص مواد U-PVC را دارد و به سختي صدمه مي بيند و عمر طولاني دارد. اين لوله زنگ نمي‌زند و پوسيده نمي‌شود. به همين جهت لوله  pvc در سيستم‌هاي آبي، سيم‌كشي زيرزميني و خطوط فاضلاب كاربرد فراواني دارد. U-PVC ( پي وي سي ) پس از پلي اتيلن يكي از پر‌مصرف‌ترين مواد پليمري است.

فروشگاه لوله و اتصالات امجدي (امجدپايپ) نماينده شركت هاي اينگل ، يزدپليمر،پليكا هراز،پارس زنده رود پلاست،پليمر گلپايگان،پليكا سمنان پويش و برندهاي معتبر ديگر محصولات لوله و اتصالات پليكا ايران .فروشنده عمده و جزيي محصولات لوله و اتصالات پليكا به قيمت كارخانه .جهت اطلاع از قيمت ها به بخش ليست قيمت مراجعه نماييد.

لوله و اتصالات پليكا اينگل
 لوله و اتصالات پليكا يزدپليمر
لوله و اتصالات پليكا پليمر گلپايگان
لوله و اتصالات پليكا سمنان پويش
لوله و اتصالات پليكا پارس زنده روز پلاست

https://www.amjadpipe.com/product-category/%d9%be%d9%84%db%8c%da%a9%d8%a7/  
 

فروش انواع شيلنگ آب و گاز و آتش نشاني


فروشگاه لوله و اتصالات امجدي (امجدشاپ) نماينده برندهاي معتبر و برتر انواع شيلنگ آب و گاز و آتش نشاني ايران فروشنده عمده و جزيي انواع شيلنگ آب و گاز و آتش نشاني به قيمت كارخانه .جهت اطلاع از قيمت ها به بخش ليست قيمت مراجعه نماييد.

https://www.amjadpipe.com/product-category/%d8%b4%db%8c%d9%84%d9%86%da%af/  

 آدرس:
آدرس فروشگاه : ايران - تهران - رودهن-بلوار امام خميني
شماره تماس :۷۶۵۰۲۴۲۴ -۰۲۱
ايميل: info@amjadpipe.com
ساعات كاري
هفت روز هفته
۲۴ ساعته

 


اشتراک گذاری:
ات مرتبط:
برچسب‌ها:
بازدید: <~PostViwe~>

[ ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به amjadpipe است.